avatar Ten blog rowerowy prowadzi Tofik83 z miasta Częstochowa. Mam przejechane 24264.10 kilometrów + około 5000 km poza bikestats. Jeżdżę z prędkością średnią 25.01 km/h i się wcale nie chwalę.

Tak było: button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Tofik83.bikestats.pl

• Sprzęt KTM Chicago

Posmakować trochę terenu

Sobota, 30 lipca 2016 · dodano: 30.07.2016 | Komentarze 0

Najpierw z samego rana do pracy. Dalej JPII do Mirowskiej gdzie podjeżdżam pod Złotą Górę. Terenowy zjazd na tyły trw i dalej wzdłuż Legionów. Tu wjazd w teren i frontalny atak na Ossona zakończony sukcesem. Zjazd  do czerwonego szlaku którym jadę, pomijając Zieloną Górę, do Kusiąt. Skręcam w lewo i jadę asfaltowo do przejazdu kolejowego na którym skręcam w lewo aby za chwilę skręcić w prawo na Turów. Z Turowa prosto do Olsztyna gdzie atakuję Lipówki od strony zamku. Na górze w prawo i zjeżdżam prawie do Leśnego, skręcam w lewo i za chwilę atak na Biakło ale niestety 2 próby kończą się niepowodzeniem. Dalej Lipówki od strony Biakła, znowu zjazd prawie do Leśnego, kawałek żółtym szlakiem, kawałek asfaltowo i skręcam w prawo na szlak pomarańczowy. Dalej standardowo bez żadnych udziwnień. Jeszcze do sklepu gdzie okazało się, że mam w nogach 59 km więc pomimo tego, że zaczyna kropić, trzeba dokręcić :)