avatar Ten blog rowerowy prowadzi Tofik83 z miasta Częstochowa. Mam przejechane 24264.10 kilometrów + około 5000 km poza bikestats. Jeżdżę z prędkością średnią 25.01 km/h i się wcale nie chwalę.

Tak było: button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Tofik83.bikestats.pl

Marzec, 2014

• Sprzęt KTM Chicago

Udane zakończenie marca ;)

Poniedziałek, 31 marca 2014 · dodano: 31.03.2014 | Komentarze 2

Dzisiaj w planach była spokojna jazda szosą. Przez wiatr jakoś nie bardzo mi się to udało, miałem wrażenie, że przez 3/4 drogi wieje mi w twarz.
Nie sądziłem, że w marcu będzie mi dane przekroczyć 500 km/miesiąc :)

• Sprzęt KTM Chicago

Spontanicznie, terenowo, mocno !

Sobota, 29 marca 2014 · dodano: 29.03.2014 | Komentarze 0

Na sobotę planowałem w miarę spokojną przejażdżkę szosą, ale.. spotkałem kolegę z pracy, wynegocjowałem mu u jego żony czas na rower i umówiliśmy się na godz 15. Jakoś nie bardzo mieliśmy sprecyzowane plany co do dzisiejszej jazdy, ale najpierw skierowaliśmy się przez miasto i Legionów na Górę Ossona. Tutaj trochę zabawy w postaci wjazdów i zjazdów (udało mi się wjechać 2/3 razy..) po czym pojechaliśmy terenowo na Górkę Przeprośną. Tu dość szybko udało się wjechać, a później jeszcze szybciej zjechać :) Skoro dość mocno zaczęliśmy jazdę to głupio byłoby odpuścić więc dalej pojechaliśmy do Mstowa gdzie wjechaliśmy na niebieski szlak więc czekał na nas podjazd pod sady a następnie zjazd do Małus. Dalej ciągle niebieskim przez Turów do Przymiłowic i dalej do Zrębic gdzie zaraz na wyjeździe z szutrowej drogi nieplanowany postój w postaci kapcia u Marcina. Podczas kiedy Marcin zmieniał dętkę ja wykonałem dwie wspaniałe fotografie w jakości "kalkulator" hehe:

Wymiana dętki
Wymiana dętki © Tofik83

Zostaliśmy też „pożarci” przez jakieś dziwne latające ‘coś’. Szkoda tego postoju bo trochę się oziębiło co skutkowało tym, że później nie jechało się już tak komfortowo jak do tej pory.

Przymusowa pauza przed wjazdem w Sokole Góry
Przymusowa pauza przed wjazdem w Sokole Góry © Tofik83

Nie mniej jednak pojechaliśmy czerwonym szlakiem do Olsztyna aby odsapnąć kilka minut na Rynku. Zrobiło się chłodno (i późno) więc przez Kusieta i Brzyszów oraz Srocko pojechaliśmy w kierunku Czewy. Razem dojechaliśmy do skrzyżowania Kilińskiego/Dekabrystów gdzie każdy poejchał w swoją stronę.
Dzięki za wspólne, dość mocne kręcenie. Szkoda, że zawsze kiedy razem jedziemy coś, w sensie awarii, się musi wydarzyć…
Ale zawsze lepszy kapeć niż urwana przerzutka :p

• Sprzęt KTM Chicago

Liznąć terenu i... uszkodzić przerzutkę :/

Czwartek, 27 marca 2014 · dodano: 27.03.2014 | Komentarze 3

Na dzisiaj zaplanowana była jazda w terenie. Wyszedłem o godz. 16 i skierowałem się do wału nadwarciańskiego którym dojechałem od JPII w okolice Galerii po czym przez Zawodzie doturlałem się do ul. Legionów. Następnie podjazd lewą stroną Ossona, zjazd środkiem, podjazd prawą stroną i zjazd z tyłu. Terenowo dojechałem do Górki Przeprośnej którą podjeżdżam i zjeżdżam terenowo. Teraz kawałek asfaltowo w kierunku Mstowa po czym w prawo w terenową ścieżkę z zamiarem wyjechania koło zabytkowych stodół. Prawie mi się udało :P prawie – bo nie do końca wyjechałem w tym miejscu w którym chciałem wyjechać. Teraz skręcam na niebieski szlak którym przez sady docieram do Małus a następnie do Turowa. W końcu wyjeżdżam w Przymiłowicach, przecinam krajówkę i dalej jadę niebieskim szlakiem którym dojeżdżam do Zrębic. Tu kieruje się w Sokole Góry z zamiarem przejechania przez nie czerwonym szlakiem. Wszystko idzie dobrze, podjeżdżam sobie spokojnie aż tu nagle blokuje się tylne koło. Patrzę, a tylna przerzutka wykonała obrót wokół własnej osi :/ Udało mi się ją jakoś ponaginać i podjechać do końca. No to jak się męczyłem na podjeździe to teraz można się pobawić zjeżdżając :) A przynajmniej tak mi się wydawało do chwili kiedy na „schodach” nie zablokowało mi się tylne koło co omal nie skończyło się lotem przez kierownicę. A wszystkiemu winna… brzoza yyy tzn. tylna przerzutka która ponownie wykonała efektowny obrót wokół własnej osi. Tym razem dobre kilka minut zajęło mi wygięcie jej tak, żeby dało się jakoś jechać, co prawda tylko na jednym przełożeniu ale lepsze to niż nic… w pewnym momencie myślałem, że będzie mnie czekał powrót autobusem. Dotoczyłem się jakoś do domu z wózkiem przerzutki wygiętym „lekko” nienaturalnie…
Generalnie szału nie ma, ale nie jest źle bo wszystkie podjazdy podjechałem ze środka nie zarzynając się przy tym. Dobry humor w jaki wprawiła mnie jazda skończył się w Sokolich górach wraz z chwilą kiedy tylna przerzutka odmówiła posługi…:(
Aha no i właśnie przekroczyłem pierwszy 1000 km w tym sezonie :)

Olsztyn

Sobota, 22 marca 2014 · dodano: 22.03.2014 | Komentarze 2

Tak samo jak ostatnio, jednak tym razem wydawało mi się, ze tak szybko jadę a na Rynku w Olsztynie okazało się, że jestem ‘do przodu’ aż 40 sekund :D Trasa: AK, JPII, Legionów -> Srocko -> Brzyszów -> Turów -> Olsztyn -> droga ppoż. -> kawałek piaskownicą wzdłuż torów -> Guardian -> kawałek przez miasto i do domu

Olsztyn

Wtorek, 18 marca 2014 · dodano: 18.03.2014 | Komentarze 0

Kilka słów w wolnej chwili*

* - tzw. wolna chwila może nigdy nie nastąpić :)

Sobota

Sobota, 15 marca 2014 · dodano: 15.03.2014 | Komentarze 2

Pierwszy całkowicie wolny weekend od jakiegoś czasu (i jedyny w marcu) i oczywiście musiało wiać i padać :/ Pomimo to pojechałem swoją standardową trasę, tym razem przez Cykarzew Północny + troszkę po mieście.
Zmarzłem, zmokłem, chlupało mi w butach a czasami tak wiało, że jadąc miałem wrażenie że jadę pochylony starając się utrzymać na swoim torze jazdy. Trochę powyzywałem pod nosem ale i tak... było warto ;))
Aha nie podaję tym razem czasu bo po 15 minutach mój licznik odmówił posługi :P

Środa, 12 marca 2014 · dodano: 13.03.2014 | Komentarze 0

Standardowy nocny standard :)
Tylko tyle i aż tyle...

Wiatr chce łeb urwać :P

Niedziela, 9 marca 2014 · dodano: 09.03.2014 | Komentarze 0

Dłuższa, weekendowa jazda była planowana już od połowy tygodnia. Przez ograniczenia czasowe musiałem podziękować za zaproszenie Edycie i sam, skoro świt,wyszedłem pojeździć.Na początku skierowałem się drogą na Wręczycę Wielką mając wrażenie, że wiatr wieje mi w twarz. Następnie Blachownia i Herby – tu takie samo wrażenie. Dalej Boronów i Konopiska więc w przeciwnym kierunku, ale ciągle z wrażeniem wiatru wiejącego w pysk :P – jakieś nieporozumienie :) Z Konopisk przez Rększowice i Nieradę oraz Sobuczynę do Czewy. Przy skrzyżowaniu Żyznej i Sabinowskiej mija mnie jakiś szosowiec którego doganiam na Monte Cassino. Rozmawiamy jadąc razem aż do Alei NMP. Dowiaduje się, że jest z Koszęcina i jemu też ciągle…. wieje w twarz hehe. Będąc już prawie w domu okazuje się, ze troszkę brakuje mi do tego, żeby przekroczyć dzisiaj 70 km więc decyduje się jeszcze na rundkę wokół osiedla aby z przodu zobaczyć „7”.

Środa, 5 marca 2014 · dodano: 05.03.2014 | Komentarze 0

To samo co ostatnim razem. Znowu wietrznie więc niezbyt komfortowo. Dzisiaj zdecydowanie chłodniej niż 2 dni temu; zmarzłem.

Poniedziałek, 3 marca 2014 · dodano: 04.03.2014 | Komentarze 0

Po kilkudniowej przerwie - najpierw bolały nogi po bieganiu, później z przyczyn obiektywnych nie składało się na jazdę.
Mocno wieczorowo i nocą. Do niedawna standardowa trasa, przez połowę trasy pod wiatr można płuca wypluć..