avatar Ten blog rowerowy prowadzi Tofik83 z miasta Częstochowa. Mam przejechane 24264.10 kilometrów + około 5000 km poza bikestats. Jeżdżę z prędkością średnią 25.01 km/h i się wcale nie chwalę.

Tak było: button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Tofik83.bikestats.pl

Marzec, 2015

Olsztyn

Sobota, 28 marca 2015 · dodano: 28.03.2015 | Komentarze 0

Do pracy a później szosowo do Olsztyna. W drodze powrotnej wiatr silnie wiejący w pysk - masakra...

Hurom Cup XC Góra Kamieńsk

Niedziela, 22 marca 2015 · dodano: 27.03.2015 | Komentarze 3

Na wyścig typu XC odbywający się na Górze Kamieńsk pojechałem tylko dlatego, że odległość od domu była całkiem sensowna. Miał to być mocny trening, adrenalina i próba rywalizacji z „amatorami”. Z Czewy wyjechaliśmy z częścią ekipy Jura Bike około godz. 8 więc na miejscu byliśmy wystarczająco wcześnie aby pójść na kawę, przebrać się, poskładać rowery,przejechać próbne kółko po trasie i jakieś 5 razy zmarznąć czekając na start zawodów, w moim przypadku, do godziny 13.15.
Trasa fajna: najpierw podjazd z trzema agrafkami pod stok narciarski, następnie wjazd do lasu i zjazd torem do downhill’u, dalej zjazd szerokim odcinkiem trawiastym, nawijka w prawo i znowu kawałek przez las,przejazd przed restauracją i to samo jeszcze tylko 4 razy.
Nadeszła godzina startu więc ustawiliśmy się z Przemkiem pod koniec stawki aby uniknąć jakichś niebezpiecznych sytuacji zaraz na początku; humory nam dopisywały… Zaraz po starcie dość ostro wydarłem do przodu przeciskającsię tuż obok barierek. Udało mi się od razu minąć kilka osób na prostej startowej i kilka zaraz na początku podjazdu. Sam podjazd, pomimo tego że dość długi, stromy i męczący, poszedł mi na tyle łatwo że na jego końcu byłem lekko za połową stawki co jak na XC było dla mnie wynikiem świetnym. Wjechaliśmy na wspomniany już tor downhillowy który poszedł mi gładko, szybko ale i bezpiecznie tj. bez szarżowania itp. Wyjechaliśmy na szeroki trawiasty zjazd na którym chciałem wyprzedzić jednego zawodnika i mniej więcej w chwili kiedy byłem na równi z nim wpadłem przednim kołem w dość głęboką dziurę której nie widziałem… Dalszy ciąg zdarzeń łatwo przewidzieć :(  Nie będę pisał co mnie bolało, co poobdzierałem i co poobijałem. Napiszę tylko tyle, że po upadku podszedł do mnie ratownik medyczny pytając się czy ma wzywać karetkę… Aha no i tylne koło zawiozłem do klepania bo wyglądało mało twarzowo, zresztą tak samo jak ja; na szczęście kości są całe !!
Tak więc swoje drugie w życiu xc zakończyłem nie dojeżdżając do końca pierwszego okrążenia. I jak na złość nie mam żadnego zdjęcia z tego incydentu…
Kilometry to w przybliżeniu rozgrzewka + kółko próbne potrasie + dystans od startu do upadku…

Szosing i relaksing...

Sobota, 21 marca 2015 · dodano: 21.03.2015 | Komentarze 0

...miał być ale średnio wyszło przez chwilami całkiem mocny wiatr.
Legionów, Sorcko, Brzyszów, Kusięta, Olsztyn, Skrejnica, Odrzykoń, Kusięta, Czewa, dom, prysznic, jedzonko :P

Pagórkami :)

Piątek, 20 marca 2015 · dodano: 20.03.2015 | Komentarze 2

Dzisiaj trochę pagórków więc dystansu i średniej brak. Ale jest troszkę techniki i troszkę więcej jazdy w terenie - może to kiedyś zaprocentuje...
Ale do rzeczy: Złota Góra, Prędziszów, Ossona + 2 razy singielek na jej boku, zjazd terenem w kierunku Mirowa a tam pod Przeprośna i zjazd asfaltem i jeszcze raz Przeprośna i jeszcze raz zjazd asfaltem. Dalej kawałek Mirowską i wzdłuż Warty w okolice Tesco. Powrót do domu standardowy.
fajnie było :)
Kategoria od 1 do 40 km

Standard

Wtorek, 17 marca 2015 · dodano: 17.03.2015 | Komentarze 2

Mocno, ale nie na tyle aby paść na pysk :)

Ostrowy nad Okszą

Niedziela, 15 marca 2015 · dodano: 15.03.2015 | Komentarze 0

Plan na weekend obejmował rower w sobotę i w niedzielę. Wczorajsze plany pokrzyżowała paskudna pogoda więc pomęczyłem się trochę w domu. Dzisiaj nogi lekko twardawe ale nie przeszkodziło mi to, aby wybrać się do Ostrów. Tu zdziwienie - nad zalewem dużo spacerowiczów - pewnie poczuli wiosnę :) Ja poczułem wiatr wiejący w pysk przez praktycznie całą drogę powrotną. Tak mnie ta wiejąca paskuda wymęczyła, że nie chciało mi się dokręcić 3 km aby pojawiła się "6" z przodu...

• Sprzęt KTM Chicago

Olsztyn / liznąć terenu...

Czwartek, 12 marca 2015 · dodano: 12.03.2015 | Komentarze 1

Z tysiąclecia w kierunku Tesco, a później terenowo pod Złotą Górę,  atak frontalny na Ossona, zaliczenie singielka na boku Ossona a następnie zjazd w kierunku czerwonego szlaku gdzie wpadam na policję konną ("prawie" jak w Kanadzie :P ). Dalej czerwonym szlakiem aż do Kusiąt, tu terenowo pod Towarne obok szkoły i zjazd do szosy na Olsztyn. W zasadzie po godzinie jazdy jestem w okolicach baru leśnego a tam...cisza. Do pożarówki i dalej p.pożką do niebieskiego szlaku, koło Guardiana gdzie wiatr chce mi łeb urwać, obok Kirkutu i dalej do Mirowskiej. Powrót JPII i AK.
No i się trochę uskładało :)

Góra Ossona

Środa, 11 marca 2015 · dodano: 11.03.2015 | Komentarze 2

Dzisiaj atakowałem znienawidzoną Górę Ossona :P Jakoś łatwo mi się podjeżdżało "frontem" - chyba jest mniej kamieni; ścieżki rozjeżdżone coraz mocniej przez motocykle i samochody :( A na deser, a w zasadzie na zakończenie bo zaczęło mżyć i coraz mocniej wiać kamieniołom Prędziszów (?).
Kategoria od 1 do 40 km

Ostrowy nad Okszą

Wtorek, 10 marca 2015 · dodano: 10.03.2015 | Komentarze 0

Piękna wiosenna pogoda + wolne popołudnie = ROWER !!!
Po dwóch godzinach średnia prędkość w granicach 27,2 km/h więc chyba idzie ku normalności; reszta to turlanie się tempem spacerowym po mieście.
Czy tylko ja mam wrażenie, że gdzie nie skręcę tam wiatr wieje mi w pysk ? :P