avatar Ten blog rowerowy prowadzi Tofik83 z miasta Częstochowa. Mam przejechane 24264.10 kilometrów + około 5000 km poza bikestats. Jeżdżę z prędkością średnią 25.01 km/h i się wcale nie chwalę.

Tak było: button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Tofik83.bikestats.pl

Kwiecień, 2012

Budzikom śmierć...:P

Niedziela, 29 kwietnia 2012 · dodano: 29.04.2012 | Komentarze 0

Najpierw nastawiłem sobie 2 budziki w kom na godz. 7.00 ale jakoś nie były w stanie wyrwać mnie z łóżka, wstałem dopiero ok. 9... Kiedy wyszedłem z domu było już kilka minut po godiznie 10 więc nie nastawiałem się na jakąś mocną jazdę, postanowiłem zrobić sobie zwykłą przejażdżkę. Pojechałem więc czerwonym szlakiem wzdłuż Warty do Mirowa, później na Górkę Przeprośną, do Siedlca, i przez Srocko wyjechałem koło Huty, zaatakowałem Górę Ossona i udało mi się podjechać pod sam szczyt - tu troche spanikowałem kiedy podniosło mi się przednie koło i wypiąłem się z butów które cały czas testuję i których się uczę... Później standardowo do domu. Pogoda letnia, bardzo gorąco (złapałem pierwszą 'rowerową' opaleniznę) ale i wietrznie tak, że chwilami wiatr spychał mnie ze ścieżki którą jechałem...
Kategoria od 1 do 40 km

Do Ostrów...

Sobota, 28 kwietnia 2012 · dodano: 28.04.2012 | Komentarze 2

Dzisiaj wykorzystując w miarę wolne i słoneczne sobotnie popołudnie pojechałem przez Lubojną do Cykarzewa Północnego gdzie skręciłem w lewo i dojechałem Do Kocina Starego. Ponieważ całkiem fajnie mi się jechało postanowiłem pojechać jeszcze do Ostrów w których nigdy wcześniej nie byłem. No i pojechałem jakąś wyboistą drogą (gdyby ktoś miał łupież to polecam bo można go zgubić po drodze hehe...) przez las i nie bardzo wiedziałem gdzie jestem... No ale w końcu do tych Ostrów dojechałem i musiałem się po nich trochę powłóczyć szukając drogi na Łobodno. Jak mi się już udało to przez Łobodno, Kamyk i Białą (tu kilka minut postoju aby 'zatankować') i do Cz-wy.

Siła ?? :P

Czwartek, 26 kwietnia 2012 · dodano: 26.04.2012 | Komentarze 2

Dzisiaj po pracy i po załatwieniu innych spraw, więc z braku czasu, zrobiłem coś na kształt treningu siłowego heh :) Podjazd terenem pod kamieniołom od Mirowskiej, Górka Przeprośna asfaltem x2 i cała ulica Mirowska przejechana w miarę mocno. Ciężko powiedzieć, czy będą z tego jakieś efekty ale przynajmniej miałem okazję żeby się trochę zmęczyć i wypocić...
Kategoria od 1 do 40 km

Szosą...

Wtorek, 24 kwietnia 2012 · dodano: 24.04.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj po pracy objazd 'swoich' wiosek ;) W zasadzie nic godnego uwagi się nie działo za wyjątkiem tego, że od Kocina Starego niesamowity wiatr i czasami delikatna mżawka. Chwilami ciężko było utrzymać prędkość na poziomie powyżej 20 km/h...

• Sprzęt KTM Chicago

W końcu mogłem pójść na rower ;P

Niedziela, 22 kwietnia 2012 · dodano: 22.04.2012 | Komentarze 0

Tak się jakoś poskładało, że przez 3 tygodnie w zasadzie nie siedziałem na rowerze :/ Na szczęście dzisiaj udało się wyjść pokręcić :) Wyszło dosyć ambitnie, może troszkę za bardzo - co 3 tygodnie robią z człowiekiem...
Trasa: czerwony wzdłuż Warty do Mirowa, później Górka Przeprośna, Mstów, niebieksim do Małus Wielkich, dalej Turów gdzie za chwilę zgubię szlak. W takiej samej sytuacji, tzn. szukając szlaku był jakiś inny biker więc dalej razem do Zrębic gdzie w lesie przymusowy postój - towarzysz złapał kapcia. Pogoda zaczęła się psuć więc pojechaliśmy przez Sokole Góry do Olsztyna gdzie się pożegnaliśmy - dzięki za wspólną jazdę! Dalej, już sam pojechałem terenowo przez Skrajnicę do rowerostrady, żółtym na Kucelin, i ulicą Żużlową do Mirowskiej skąd do domu.
Przy okazji test SPD'ów w terenie -> jestem zadowolony, żadnej gleby jeszcze nie zaliczyłem a i roweru tak mocno tyłkiem na zjazdach nie muszę ściskać heh :)

SPD debiut :)

Wtorek, 3 kwietnia 2012 · dodano: 03.04.2012 | Komentarze 2

Dzisiaj po pracy telefon do Bartka i kiedy okazuje się, że jest w pracy jadę aby pomógł mi odkręcić stare pedały na których pokrzywiłem swój klucz. No i po kilkunastu minutach mam zamontowane swoje pierwsze SPD'y ;)) Dzięki wielkie !!! Pokręciłem się trochę po mieście i podjechałem do rodziców żeby przetestować pedały. Całkiem przyjemnie się jechało, jakoś dziwnie i inaczej ale fajnie ! Jeszcze się okaże, że za chwilę będę żałował, że nie zainwestowałem w ten sprzęt wcześniej...:P
Kategoria od 1 do 40 km, inne

Mazovia MTB Maraton - I etap - Otwock - 1-04-2012

Poniedziałek, 2 kwietnia 2012 · dodano: 02.04.2012 | Komentarze 5

Z samego rana wyjechaliśmy z Cz-wy do Otwocka na I etap Mazovii. Jadąc tam byliśmy przerażeni padającym śniegiem, deszczem czy gradem, ale ponieważ trzeba być twardym a nie 'miętkim' zgodnie stwierdziliśmy, że jedziemy się pościgać :)
Przed startem towarzyszył wspomniany wcześniej śnieg, deszcz, grad, chwilami świeciło słońce a czami niemiłosiernie wiało. Po starcie okazało się, że warunki są nieważne. Startowałem z 7 sektora który ukończyłem na 2 miejscu!! Nie wystarczyło to jednak do tego, żeby awansować sektor wyżej (udało się to koledze - gratuluje; następnym razem będę miał kogo gonić :P). Sama trasa jak na Otwock była wyjątkowo urozmaicona, były wąskie singieltracki, były zjazdy po kamieniach i korzeniach i kilka technicznych podjazdów - wszystkie pokonałem z siodła co uznaję za minimalny sukces. No cóż, jestem nie do końca usatysfakcjonowany ale następnym razem będzie lepiej i awans sektorowy stanie się faktem...