avatar Ten blog rowerowy prowadzi Tofik83 z miasta Częstochowa. Mam przejechane 24264.10 kilometrów + około 5000 km poza bikestats. Jeżdżę z prędkością średnią 25.01 km/h i się wcale nie chwalę.

Tak było: button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Tofik83.bikestats.pl

Czerwiec, 2014

I znowu po przerwie.. :/

Niedziela, 29 czerwca 2014 · dodano: 29.06.2014 | Komentarze 0

Tak się złożyło, że znowu w tygodniu nie było czasu na to, aby pojeździć. Ponieważ nie było nikogo chętnego kto chciałby się umówić na godzinę 7 rano pojechałem sam: Czewa -. Lubojna -> Cykarzew Północny -> Broniszew -> Ważne Młyny -> Ostrowy nad Okszą -> Kocin -> Rybna -> Czarny Las -> Czewa i jeszcze do Biedronki żeby sobie średnią obniżyć  :P

Po przerwie...

Poniedziałek, 23 czerwca 2014 · dodano: 23.06.2014 | Komentarze 0

Tak sie pechowo zlozylo ze podczas ostatniego tygodnia nie mialem czasu na rower. Dzisiaj udalo sie wyjsc wiec przekrecilem swoja standardowa trase do Ostrow nad Oksza majac wrazenie ze caly czas wiatr wieje mi w pysk... Myslalem ze bedzie tragedia ale nie bylo najgorzej :-)
Przy okazji: w koncu ktos zajal sie droga miedzy Nowa Wsia a Ostrowami ktorej stan nawierzchni wolal o pomste do nieba...

Terenowo i technicznie

Niedziela, 15 czerwca 2014 · dodano: 15.06.2014 | Komentarze 1

Dzisiaj udało mi się umówić na wspólną jazdę, którą planowaliśmy już od jakichś 3 miesięcy :P , z Edytą i Alkiem !!
Najpierw od siebie z domu kawałek wzdłuż AK i JPII do Mirowskiej gdzie zaliczam terenowy podjazd pod Złotą Górę po czym zjazd w stronę TRW. Dalej Legionów na Górę Ossona w której pobliżu spotykam się częścią Bikeheads:D Dalej atak frontowy pod Ossona (zwycięski) po czym trochę zabawy na singielkach. Przy okazji Alek chciał przetestować swoją nową pompkę więc złapał sobie kapcia; pompka działa ! Później zjazd po czym czerwonym szlakiem na Zieloną Górę gdzie atakujemy 2 podjazdy; niestety na każdym z nich musze lekko butować :/. Dalej Góry Towarne ścieżkami których nie znałem, ale także z potrzebą zejścia z roweru ,zjazd po którym z dumą mogę powiedzieć, że jestem hardcorem :P i kierunek Olsztyn. Podjazd terenowy pod Biakło zakończony sukcesem, zjazd też podobnie jak walka z piaskiem z taką kadencją, że mogliśmy się tylko śmiać :) Powrót do Czewy to standard: p.poż. niebieski szlak gdzie mijamy się z Przemkiem z synem, Guardian, wzdłuż rzeki na Kucelin, przez Hutę na Raków i później do Al. Pokoju gdzie rozjeżdżamy się i dalej już samotnie wzdłuż torów tramwajowych do siebie na 1000lecie.

Żeby nie było, poniżej foto (dzięki Alek):
Podjazd pod Gory Towarne
Podjazd pod Gory Towarne © Tofik83" />

Dzięki za towarzystwo i do następnego !

Piątek 13-ego

Piątek, 13 czerwca 2014 · dodano: 13.06.2014 | Komentarze 0

Dzisiejsza jazda to właściwie ucieczka przed deszczem.
Uciekłem :P

• Sprzęt KTM Chicago

Pechowo... / 2000 km w sezonie :)

Niedziela, 8 czerwca 2014 · dodano: 08.06.2014 | Komentarze 2

Na dzisiaj planowany był jakiś słuszny dystans ale pogoda (upał )zweryfikowała nieco moje plany. Postanowiłem pojechać przez Ważne Młyny nadzbiornik wodny do Ostrów nad Okszą. Pech chciał, że kawałem przed WażnymiMłynami złapałem kapcia więc pozornie nic wielkiego się nie stało, ale… Poszybkiej wymianie dętki i po tym jak obsiadły mnie komary zacząłem pompowaćkoło i okazało się, że pompka przepuszcza (pewnie padła uszczelka…) i nie darady uzyskać takie ciśnienie które gwarantowałoby dojechanie chociaż do wspomnianychWażnych Młynów aby tam poprosić kogoś o pomoc. Zobaczyłem kawałek dalejjakiegoś faceta który wyszedł z lasu i wietrzył samochód więc pomyślałem, żemoże ma pompkę; nie miał… Zostałem więc zmuszony do prowadzenia roweru do w/wmiejscowości gdzie rozsiadłem się na przystanku i zdecydowałem się podjąćjeszcze jedną próbę napompowania koła. Nie było to jednak możliwe. Na szczęściejakiś miejscowy rowerzysta który jechał główną szosą podjechał do mnie izapytał czy potrzeba w czymś pomóc. Kiedy odpowiedział twierdząca na mojepytanie o działająca pompkę wiedziałem, że do domu wrócę na rowerze i nie będęmusiał korzystać z usług PKP !!
Jadąc kawałek za Nową Wsią spotkałem krzarę z anwi więczatrzymaliśmy się na pogaduchy na stacji benzynowej – pozdrawiam !!

A przy okazji -> pękły 2000 km w sezonie 2014 J

Sobota

Sobota, 7 czerwca 2014 · dodano: 07.06.2014 | Komentarze 0

Z Ojcem.
Kategoria od 1 do 40 km, inne

Popołudniowa szosa

Środa, 4 czerwca 2014 · dodano: 04.06.2014 | Komentarze 0

Częstochowa -> Lubojna -> Broniszew -> Ważne Młyny -> Kuźnica -> Ostrowy nad Okszą -> Nowa Wieś -> Częstochowa

• Sprzęt Stacjonarny

Stacjonarna męczarnia

Wtorek, 3 czerwca 2014 · dodano: 03.06.2014 | Komentarze 0

Żeby wreszcie noga pokręciła; na tyle wystarczyło czasu...