avatar Ten blog rowerowy prowadzi Tofik83 z miasta Częstochowa. Mam przejechane 24264.10 kilometrów + około 5000 km poza bikestats. Jeżdżę z prędkością średnią 25.01 km/h i się wcale nie chwalę.

Tak było: button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Tofik83.bikestats.pl

Maj, 2015

Szybka pętla

Niedziela, 24 maja 2015 · dodano: 24.05.2015 | Komentarze 0

Dzisiaj czasu niewiele więc na szybko standardowa pętle, przepyrkanie na około osiedla i na szybko pod szkołę aby oddać głos.

Delikatnie terenem

Sobota, 23 maja 2015 · dodano: 23.05.2015 | Komentarze 0

Po wczorajszej wizycie w krwiodawstwie żadna mocna jazda nie wchodziła dzisiaj w grę. Tym bardziej byłem zadowolony kiedy odezwał się Rafik który był już umówiony z Dzidasem. Zamiast nudnej rundki do Ostrów powłóczyliśmy się trochę terenem baaaardzo spokojnym, chwilami wręcz rekreacyjnym, tempem.  Z Legionów, gdzie byliśmy umówieni, pojechaliśmy przez kamieniołom Prędziszów na Zieloną Górę a następnie przez Góry Towarne do Olsztyna. Stąd żółtym szlakiem, na którym zaatakował mnie jakiś złośliwy patyk który chyba chciał mi uszkodzić...tylną przerzutkę...  , do Czewy Tym razem obeszło się na szczęście bez strat w sprzęcie :)
Noga pokręciła, pogadaliśmy; to było miło spędzone popołudnie.
Dzięki za wspólne kręcenie i do następnego !!!

Środa, 20 maja 2015 · dodano: 20.05.2015 | Komentarze 0

Z powodu braku licznika czas i dystans pewnie trochę niedokładne... Ale mniejsza o to. Hak jednak trochę skrzywiony ale szosą da się jako tako jechać. W sobotę klepanie :P

• Sprzęt KTM Chicago

SKANDIA MARATON LANGTEAM - Kraków

Sobota, 16 maja 2015 · dodano: 18.05.2015 | Komentarze 1

W zasadzie ten wpis zamieszczam tylko po to, żeby odnotować „start”…
Przygotowania, w miarę regularna jazda i wszystko na nic… Miało być 58 km a skończyło się na 20 km i proszeniu sędziego żeby uniknąć DNF’a. Wszystko przez uślizg, upadek i tylną przerzutkę która chyba na siebie przyjęła uderzenie po czym przestała ze mną współpracować :(
Zdecydowałem, aby doturlać się do mety zmieniając dystans z medio na mini (co jest zabronione regulaminem). Później uprosiłem sędziego aby zaliczyli mi chociaż dystans mini. W zasadzie poszli mi na rękę, ale dostałem karę10 min co przełożyło się na czas jazdy 1:20:45 i:

M-3 47/144
OPEN 178/618
Mistrzostwa Energetyków 13/59

Ciekawie wyniki wygląda uwzględniając sam czas jazdy, tj.bez kary z czyli 1:10:45
M-3 19/144
OPEN 68/618
Mistrzostwa Energetyków 3/59…

Przed startem: zadowolony i nastawiony na walkę....

Fotka ze znajomymi...

Coś fatalny jest ten rok jesli chodzi o starty... Ale żeby było lepiej najpierw musi być gorzej - przynajmniej tak zacząłem to sobie tłumaczyć 2 dni "po" kiedy cały ten "wnerw" już ze mnie zszedł... Trzeba się gdzieś odkuć !!!

Nocna włóczęga

Czwartek, 14 maja 2015 · dodano: 14.05.2015 | Komentarze 0

Kategoria od 1 do 40 km

• Sprzęt KTM Chicago

Mocna "50" z dedykacją :)

Wtorek, 12 maja 2015 · dodano: 12.05.2015 | Komentarze 1

Dzisiaj dostałem pozwolenie od mojej lepszej połowy (to oczywiście dla Niej tytułowa dedykacja) na wyjście na rower zaraz po pracy. Tak też zrobiłem i chociaż trasa standardowa do Ostrów nad Okszą to napierałem w pedał cały czas. Można powiedzieć, że to taka siłówka, czy tam jakaś inna jazda na czas. Dokłądnie, przejechanie całego dystansu zajęło mi 1 godz 4 min i 22 sekundy ale wliczone są postoje na światłach czy hamowanie na skrzyżowaniu aby ustąpić pierwszeństwa.
Wyszło lepiej niż dobrze !!! :)
Dziękuje Ci M !!!

Sobota, 9 maja 2015 · dodano: 09.05.2015 | Komentarze 0

Najpierw standardowo do Ostrów nad Okszą gdzie objechałem dookoła zalew. Powrót też standardowy. Jeszcze parę km wliczonych do dystansu celem załatwienia sprawy wagi państwowej :)
Kategoria od 60 km do...

Wtorek, 5 maja 2015 · dodano: 05.05.2015 | Komentarze 0

Wczoraj i dzisiaj do południa czułem lekko zmęczone nogi po ostatnich mocniejszych jazdach. Na szczęście, zaraz po tym jak usiadłem na siodełko ból minął więc pojechałem szosowo do Ostrów nad Okszą. Dzisiaj wiatr z południa więc przez połowę drogi rower jechał prawie sam. Za to z powrotem trzeba się już było trochę napracować. Wyszło całkiem nieźle.

Jest moc !!! tzn. chyba jest moc :P

Niedziela, 3 maja 2015 · dodano: 03.05.2015 | Komentarze 0

Na dzisiaj zaplanowana była dłuższa jazda z przewagą terenu. Średnio chciało mi się wyjść ale ponieważ miałem czas szkoda byłoby zmarnować słoneczne popołudnie. Więc: z 1000-lecia do Mirowskiej i podjazd terenowy pod Złotą Górę, zjazd za TRW. Wzdłuż Legionów, kamieniołom Prędziszów a następnie atak na Górę Ossona. Podjazd wszedł dość gładko, zaliczyłem jeszcze singielek z boku i zjazd w kierunku Mirowa. Dalej terenowo Górka Przeprośna, terenowy zjazd i przez Siedlec do Mstowa. Tu przez sady niebieskim szlakiem którym, przez Małusy, Turów i Przymiłowice dojechałem do Zrębic. Zakręt w prawo i czerwonym szlakiem przez Sokole Góry na rynek w Olsztynie a tam tłumy turystów. Zatrzymałem się tylko na chwilę aby zatankować i zaraz pojechałem w kierunku Biskupic. Wjechałem na drogą p.poż. którą dojechałem do niebieskiego szlaku. Niebieskim do rowerostrady, przeciąłem DK i wyjechałem obok nastawni. Dalej kawałek Korfantego gdzie nie pogardziłem ścieżką wzdłuż rzeki. Do domu standardowo przez Kucelin, Dąbie, Zawodzie i Śródmieście. Piękna pogoda i fajna jazda. Jestem zadowolony a nie jechałem na zabicie. Ubawiłem się dzisiaj na rowerze jak mało kiedy :-)
Taką średnią na Skandii 16-05 w Krakowie biorę w ciemno haha :)
Kategoria od 60 km do...

Sobota, 2 maja 2015 · dodano: 02.05.2015 | Komentarze 0

Jestem całkiem zadowolony :)