Info
Ten blog rowerowy prowadzi Tofik83 z miasta Częstochowa. Mam przejechane 24264.10 kilometrów + około 5000 km poza bikestats. Jeżdżę z prędkością średnią 25.01 km/h i się wcale nie chwalę.Więcej o mnie.
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2020, Listopad1 - 0
- 2020, Październik5 - 0
- 2020, Wrzesień4 - 3
- 2019, Marzec7 - 0
- 2019, Luty7 - 0
- 2019, Styczeń8 - 0
- 2018, Sierpień2 - 2
- 2018, Lipiec11 - 0
- 2018, Czerwiec5 - 0
- 2018, Maj3 - 3
- 2018, Kwiecień8 - 4
- 2018, Styczeń2 - 0
- 2017, Grudzień3 - 0
- 2017, Listopad4 - 0
- 2017, Październik6 - 0
- 2017, Wrzesień4 - 0
- 2017, Sierpień4 - 0
- 2017, Lipiec10 - 6
- 2017, Czerwiec6 - 0
- 2017, Maj6 - 5
- 2017, Kwiecień3 - 2
- 2017, Marzec7 - 0
- 2017, Luty4 - 1
- 2017, Styczeń8 - 2
- 2016, Grudzień4 - 3
- 2016, Listopad7 - 2
- 2016, Październik10 - 2
- 2016, Wrzesień11 - 6
- 2016, Sierpień11 - 0
- 2016, Lipiec16 - 4
- 2016, Czerwiec12 - 4
- 2016, Maj14 - 7
- 2016, Kwiecień9 - 2
- 2016, Marzec13 - 9
- 2016, Styczeń9 - 3
- 2015, Grudzień11 - 4
- 2015, Listopad12 - 1
- 2015, Październik14 - 9
- 2015, Wrzesień10 - 6
- 2015, Sierpień9 - 5
- 2015, Lipiec13 - 10
- 2015, Czerwiec9 - 7
- 2015, Maj10 - 2
- 2015, Kwiecień11 - 4
- 2015, Marzec11 - 12
- 2015, Luty5 - 5
- 2015, Styczeń8 - 1
- 2014, Grudzień9 - 10
- 2014, Listopad10 - 12
- 2014, Październik13 - 12
- 2014, Wrzesień9 - 5
- 2014, Sierpień12 - 4
- 2014, Lipiec6 - 1
- 2014, Czerwiec8 - 3
- 2014, Maj14 - 12
- 2014, Kwiecień8 - 7
- 2014, Marzec10 - 9
- 2014, Luty10 - 5
- 2014, Styczeń9 - 1
- 2013, Grudzień5 - 14
- 2013, Listopad4 - 2
- 2013, Październik5 - 0
- 2013, Wrzesień9 - 6
- 2013, Sierpień12 - 7
- 2013, Lipiec12 - 7
- 2013, Czerwiec10 - 0
- 2013, Maj14 - 2
- 2013, Kwiecień9 - 1
- 2013, Marzec2 - 0
- 2013, Luty4 - 0
- 2013, Styczeń1 - 0
- 2012, Grudzień6 - 5
- 2012, Listopad9 - 5
- 2012, Październik5 - 3
- 2012, Wrzesień10 - 3
- 2012, Sierpień13 - 8
- 2012, Lipiec7 - 0
- 2012, Czerwiec8 - 4
- 2012, Maj13 - 9
- 2012, Kwiecień7 - 11
- 2012, Marzec10 - 3
- 2012, Luty4 - 0
- 2012, Styczeń1 - 0
Wpisy archiwalne w kategorii
od 40 do 60 km
Dystans całkowity: | 17307.50 km (w terenie 0.00 km; 0.00%) |
Czas w ruchu: | 674:05 |
Średnia prędkość: | 25.25 km/h |
Liczba aktywności: | 337 |
Średnio na aktywność: | 51.36 km i 2h 01m |
Więcej statystyk |
- DST 41.00km
- Czas 01:37
- VAVG 25.36km/h
- Sprzęt KTM Chicago
- Aktywność Jazda na rowerze
Olsztyn
Czwartek, 18 września 2014 · dodano: 18.09.2014 | Komentarze 0
Na szybko do Olsztyna zahaczając o czerwon yszlak na odcinku od Legionów do Kusiąt oraz o Towarne zaraz za szkołą.Powrót: częściowo główna drogą a następnie przez Kusięta, obok Guardiana i przez dawne tereny hutnicze i na chwilę do rodziców. Dalej najprościej (wzdłuż tramwajki) do domu.
Kategoria od 40 do 60 km
- DST 70.00km
- Czas 02:32
- VAVG 27.63km/h
- Sprzęt KTM Chicago
- Aktywność Jazda na rowerze
Nieplanowana przerwa
Niedziela, 14 września 2014 · dodano: 14.09.2014 | Komentarze 0
Jakoś tak się dziwnie układa, że jak zacznę regularnie jeździć albo uda mi się pojechać na jakiś maraton to później jakoś nie bardzo składa się na regularną jazdę... Tak samo było tym razem.Trasa asfaltowa przez Ważne Młyny do Ostrów nad Okszą, powrót przez Nową Wieś, później jeszcze do Biedronki i kawałek po mieście aby pojawiła się 7 z przodu ;)
Kategoria od 40 do 60 km
- DST 51.00km
- Czas 03:10
- VAVG 16.11km/h
- Sprzęt KTM Chicago
- Aktywność Jazda na rowerze
MTB Cross Maraton (ŚLR) - etap VII Sobków
Poniedziałek, 8 września 2014 · dodano: 08.09.2014 | Komentarze 5
MTB Cross Maraton (Świętokrzyska Liga Rowerowa ŚLR) to dosyć kameralny cykl zawodów których miejsca zlokalizowane są na terenie byłego woj. kieleckiego. Góry Świętokrzyskie oraz inne, mniejsze pasma wzniesień powodują, że poziom trudności jest tak wysoki, że niejednokrotnie sukcesem jest dojechanie do mety a pokonanie wszystkich podjazdów „z siodła” daje dodatkową satysfakcję i dumę.Sobków miał nie być (podobno) jakimś bardzo wymagającym maratonem, ale… (jak dla mnie) był :)
am start ze stadionu spokojny z powodu wąskiego wyjazdu który blokował peleton, zaraz za bramą zakręt w prawo i od razu podjazd po luźnych kamieniach. Od razu widać, kto zajął dobre miejsce w sektorze startowym które nie oddaje jego umiejętności. Przez to muszę się raz podeprzeć blokując na chwilę osoby jadące za mną – sorry. Zbieram się i podczas tego jednego podjazdu wyprzedzam na pewno około 10-ciu osób. Za chwilę jest zjazd wąskim singielkiem gdzie wolniejsi zawodnicy blokują tych szybszych i lepszych technicznie. Tu jadąc z jakimś zawodnikiem krzyczymy na przemian to „prawa wolna” to „prawa szybsza – puśćcie nas”. I tu widać kulturę na trasie ŚLR – ludzie ustępują miejsca jakby chcieli powiedzieć „jesteś szybszy -> proszę jedź !!” – to się ceni !
Na zjeździe wyprzedzamy pewnie znowu około 10 osób by za chwilę wyjechać na asfalt którym jedziemy może około 1 km po czym zaczyna się jeden z wielu podjazdów :) Podjeżdżamy pod sporą górką środkiem pola; zjeżdżam to na lewo, to na prawo i cały czas wyprzedzam. Za chwilę kawałek zjazdu, i znowu podjazd i zjazd i tak w kółko – zajefajnie!! Jeszcze przed bufetem podjazd po trawie o nachyleniu (podobno – wieści z forum) ponad 20% który pokonuję z siodełka – jest banan na twarzy. Przy okazji proszę jednego z prowadzących rower zawodników aby mnie przepuścił – ten schodzi na bok umożliwiając mi podjechanie !! – pisałem już o kulturze – każdy cykl maratonów może się od ŚLR uczyć !
Zaraz po podjeździe stromy zjazd po śliskiej trawie, w międzyczasie przejazd przez strumyczek po kładce ułożonej z palet przemysłowych; później przejazd przez strumyczek śmierdzącej wody. Ale nawet ten zapach nie był straszny – na otwartych przestrzeniach było tak gorąco że kilka kropel zimnej wody było chwilowym schłodzeniem organizmu. No i dojeżdżamy do… kamieniołomu a zaraz później do wąwozu – za takie ułożenie trasy ktoś powinien dostać nobla hehe !! Po tak technicznych ścieżkach nie miałem okazji jeździć – aż chciałoby się więcej. Za chwilę bufet do którego dojeżdżam na rezerwie bo z ostatnim łykiem picia – obsługa świetna: wszyscy podają izo i wodę czy banany niemal biegając między zawodnikami. Tu sprawa ciekawa – niech o trudności tego maratonu i piekącym słońcu świadczy fakt, że nie było żadnego zawodnika który by się nie zatrzymał. Sam wypiłem chyba ze 4 kubki izo przegryzając kilka kawałków pomarańczy. Poza tym zaraz po bufecie jest, a jakże, następny podjazd, i zjazd, i podjazd...
Jeden ze zjazdów ( nie wyglądałem już jakoś wyjątkowo rześko) :
Często jazda z prędkością 13km/h sprawia wiele wysiłku, są miejsca gdzie miele na młynku 5-6 km/h ale chęć podjechania z siodełka i satysfakcja kiedy mijam zawodników prowadzących rower jest silniejsza od piekących mięśni ! :) Za chwilę będzie malowniczy odcinek wzdłuż Nidy aby później wjechać w teren trudniejszy niż pokonane wcześniej podjazdy. To wszystko przez korzenie które mocno wybijają z jazdy i odbierają przyjemność. Do tego dochodzi ból rąk i co gorsza – coraz mocniejszy ból pleców. Ten ostatni uniemożliwia mi jakąś sensowniejszą jazdę co powoduje, że w głowie pojawia się coraz silniejsza myśl „ja chcę już metę”. No ale nie jest tak kolorowo – trzeba się jeszcze kilka kilometrów pomęczyć. Dodatkowo w okolicach 3 godziny jazdy zaczynają pojawiać się skurcze :( - tego nie brałem pod uwagę :( Tym bardziej, że zaraz przed metą organizatorzy zafundowali nam jeszcze jeden podjazd. Chciałem go szybko pokonać ale z powodu tych nieszczęsnych skurczy musiałem turlać się na młynku jakieś 7km/h. Jakoś wjechałem ale w międzyczasie wyprzedziły mnie 2 osoby :/ Staram się jakoś utrzymać jednej osobie na kole ale nie jest łatwo. Po wyjeździe na asfalt ktoś ze Służb porządkowych krzyczy, że za 100 metrów jest meta więc nie wiem jak, i nie wiem skąd miałem siły ale finiszuję wyprzedzając zdziwionego zawodnika który wyprzedził mnie kilkanaście sekund wcześniej. Wpadam zmęczony i trochę obolały na metę. Ale jaka radość temu towarzyszy :)
Teraz tylko słodki bufet i makaron z sosem mięsnym, myjka, chwila odsapnięcia, pakowanie i czas na drogę do domu.
Co do wyników to mówiłem, że biorąc pod uwagę poziom trudności tras jakie oferuje ŚLR oraz poziom wytrenowania zawodników, sukcesem będzie miejsce w środku stawki. Okazało się, że jest troszkę lepiej i czas 3 godz. 10 min przełożył się na:
102/207 OPEN
28/44 kat. – jakim cudem jestem w M2 wie tylko organizator.
I jeszcze jedno -> wartym odnotowania jest fakt, że wyścigu nie ukończyło prawie 30 osób !!
było zajebiście !!!
Kategoria maraton/zawody, od 40 do 60 km, z foto
- DST 41.50km
- Czas 01:30
- VAVG 27.67km/h
- Sprzęt KTM Chicago
- Aktywność Jazda na rowerze
Standard szosą
Piątek, 5 września 2014 · dodano: 05.09.2014 | Komentarze 0
Nocna jazda -> wyszedłem z domu przed godz. 22.30 Kategoria od 40 do 60 km
- DST 65.00km
- Czas 02:19
- VAVG 28.06km/h
- Sprzęt KTM Chicago
- Aktywność Jazda na rowerze
Szosa
Środa, 3 września 2014 · dodano: 03.09.2014 | Komentarze 0
:) Kategoria od 40 do 60 km
- DST 60.00km
- Czas 02:12
- VAVG 27.27km/h
- Sprzęt KTM Chicago
- Aktywność Jazda na rowerze
Szosa / rekordowy sierpień !! :))
Niedziela, 31 sierpnia 2014 · dodano: 31.08.2014 | Komentarze 1
W zasadzie nic nadzwyczajnego. Asfaltowa jazda do Ostrów nad Okszą, tam na około zbiornika wodnego, dalej powrót nową drogą przez Nową Wieś + na około osiedla aby pojawiła się "6" z przodu :)W okolicach Ostrów ulice mokre; kałuże na drogach. W Czewie cieplutko, nawet powiedziałbym, że wiosennie :P
Przy okazji -> sierpień 2014 jest na chwilę obecną najlepszym miesiącem jeśli chodzi o ilość przejechanych km odkąd prowadzę bloga na bikestats :)
Kategoria od 40 do 60 km
- DST 62.50km
- Czas 02:23
- VAVG 26.22km/h
- Sprzęt KTM Chicago
- Aktywność Jazda na rowerze
Szosa
Czwartek, 28 sierpnia 2014 · dodano: 28.08.2014 | Komentarze 0
Kategoria od 40 do 60 km
- DST 73.00km
- Czas 03:09
- VAVG 23.17km/h
- Sprzęt KTM Chicago
- Aktywność Jazda na rowerze
<< WOW >>
Poniedziałek, 25 sierpnia 2014 · dodano: 25.08.2014 | Komentarze 0
Wczorajszy rowerowy plan który zakładał jazdę do Krakowa nie wypalił przez deszcz. Dlatego postanowiłem odbić sobie dzisiejszy dzień i zmęczyć się bardziej niż zwykle. Najpierw myślałem o szosie ale później zdecydowałem się (i całe szczęście !!) na teren. Najpierw od siebie z 1000-lecia na Shella po czym wałem nadwarciańskim i obok galerii na Krakowską aby zawieźć pewną rzecz do pracy dla M. Następnie znowu obok galerii i przez Zawodzie do ul. Złotej którą dojechałem pod bramę Kirkutu. Przez Cm. Żydowski do Legionów, następnie kamieniołom Prędziszów (?) i z powrotem do Legionów skierowałem się w stronę mojej "ulubionej" górki - Góry Ossona. Tu rzecz niebywała - Edek wszedł mi wyjątkowo łatwo :) ale może to zasługa odpowiednio dobranego ciśnienia? Na górze zakręt w lewo i zjazd po czym podjazd pod Ossona z prawej strony. Później zjazd i kierunek na Górkę Przeprośną - ta też weszła mi wyjątkowo łatwo. Dalej zjazd terenem i nowym asfaltem w kierunku Mstowa gdzie wbiłem się na niebieski szlak. Tu podjazd pod sady znowu (jakiś dzień cudów czy co :P ) poszedł gładko ! Niebieskim szlakiem dojechałem do Przymiłowic, dalej ścieżkami Idziego do Zrębic gdzie zakręt w prawo i prosto w Sokole Góry na czerwony szlak. Podjazd, jakżeby inaczej, wszedł gładko, kierunek Olsztyn i za chwilę jestem w okolicach olsztyńskiego Rynku. Obieram kierunek na Biskupice by po kilku chwilach wjechać na drogę p.poż. którą dojechałem do niebieskiego szlaku. Następnie Kręciwilk, obok Guardiana i dalej ścieżką nad rzeką, przez Dąbie, Zawodzie i Śródmieście do domu.Trochę się dzisiaj ujechałem (od Olsztyna było mi lekko chłodno) i jestem lekko zmęczony ale banan nie schodzi mi z pyska ;)
Kategoria od 40 do 60 km
- DST 51.00km
- Sprzęt KTM Chicago
- Aktywność Jazda na rowerze
Spacerkiem do Olsztyna
Czwartek, 21 sierpnia 2014 · dodano: 21.08.2014 | Komentarze 0
Kategoria od 40 do 60 km
- DST 42.00km
- Czas 01:31
- VAVG 27.69km/h
- Sprzęt KTM Chicago
- Aktywność Jazda na rowerze
Standard szosą
Niedziela, 17 sierpnia 2014 · dodano: 17.08.2014 | Komentarze 0
Kategoria od 40 do 60 km