avatar Ten blog rowerowy prowadzi Tofik83 z miasta Częstochowa. Mam przejechane 24264.10 kilometrów + około 5000 km poza bikestats. Jeżdżę z prędkością średnią 25.01 km/h i się wcale nie chwalę.

Tak było: button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Tofik83.bikestats.pl

• Sprzęt KTM Chicago

Liznąć trochę terenu / powalczyć z Edkiem

Wtorek, 27 sierpnia 2013 · dodano: 28.08.2013 | Komentarze 5

Na dzisiaj zaplanowana była, po części terenowa, mocniejsza jazda która o dziwo doszła do skutku.
Najpierw od siebie z 1000-lecia do JPII i w stronę Tesco – okazuje się, że pokonanie tego przejścia dla pieszych w godzinach szczytu podczas budowy węzła to nie lada wyzwanie bo niestety żaden kierowców jadąc i tak jakieś 5 km/h w wielkim korku nie zatrzyma się żeby przepuścić pieszego czy rowerzystę; trzeba wymusić…
Następnie czerwonym szlakiem wzdłuż Warty do Mirowa, następnie kawałek asfaltowo i terenem na górkę Przeprośną która wchodzi mi całkiem fajnie. Dalej zjazd terenem gdzie wyprzedzam jakiegoś geniusza który Seatem Ibizą uparcie zjeżdża po tych kamieniach, ehh mają niektórzy fantazję :P Dalej jadę do Mirowa gdzie wbijam się na niebieski szlak prowadzący przez sady owocowe do Małus. Ten odcinek pokonuję dość szybko aż dojeżdżam do Małus gdzie skręcam w prawo kierując się na Częstochowę. Jadę kawałek tą drogą by skręcić w lewo w las na czerwony szlak który prowadzi mnie do Kusiąt. Dalej asfaltowo koło nastawni i Guardiana do ronda na Kucelinie. Tu jadę prosto i przejeżdżam przez Cmentarz Żydowski po raz kolejny utwierdzając się w przekonaniu, że to miejsce ma w sobie coś magicznego. Dalej do Legionów powalczyć z Edkiem. 4 rundy walki – niestety przegrałem :/ A kim był Edek?